o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: ZMIANY W GRZE...

Autor / Czas Treść
05 mar 2009, 15:42

kobieta Drewniany Zbój

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Ale co do tego postu, to weekend nadchodzi, a więc czas na porobienie zmian ;)
08 mar 2009, 09:26

mężczyzna Bodrogkeresztur

Postów: 27
Pomógł: 0
Reputacja: 0
No nareszcie nie mozna kopac na minusowej kondycji :)
22 mar 2009, 17:21

kobieta Drewniany Zbój

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Zmianą jest to, że część miejsc pracy została przeniesiona na inny kontynent. Czas przepływu nie jest długi, ale mimo to niektórym przysporzy trochę znużenia podróżą. Cel jest taki żeby nie wszystko robić samemu, a trochę zwiększyć interakcję z ludźmi, zawierać więcej transakcji. Niech jedni gracze poświęcą czas na popłynięcie po surowiec, a drudzy od nich zakupią. Tak więc teraz można całkiem nieźle zarobić na handlu. Aby rozchmurzyć marudy, powiem że wraz ze wzrostem poziomu zawodu spada ilość sztuk wymaganych surowców do produkcji, wiec na jeden kurs zabierzecie porcje surowców na większą ilość produktu. Ponadto niektórych lokacji będzie po kilka na świecie, nie ma więc powodu do paniki :)
01 kwi 2009, 14:59

kobieta Sachem

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Witam serdecznie, nie bede pisal tu o zmianie (na razie) ale o jej braku :D Resetu jako takiego nie bedzie.
01 kwi 2009, 15:01

kobieta Sachem

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Ok, to teraz o zmianach... Pojawil sie nowy Autor, Pan Tomasz Kimak, ktory pomaga mi projektowac gre. Jestem w trakcie implementacji nowego algorytmu walki. O detalach moze innym razem bo nie chce mi sie teraz rozwodzic. Opisze to moze (albo ktos inny) jak skoncze.
01 kwi 2009, 15:04

kobieta Sachem

Postów:
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Kolejna zmiana, wprowadzimy nowy system statystyk graczy, ktory wywodzi sie z pomyslow Drewnianego i Toma, a ktore ja koryguje ;) Tak wiec "reset" bedzie polegal na tym, ze zabiore Wam wszystkie staty (dostaniecie podstawowe, cos jak na poczatku gry) , ale zgodnie z poziomem rowniez punkty rozwoju, ktore przydzielicie sobie wedle uznania. To tyla. Mozliwe ze Tom przedstawi nam niedlugo szczegoly dotyczace nowego systemu statystyk. Pozdrawiam
01 kwi 2009, 16:32

mężczyzna baq

Postów: 19
Pomógł: 0
Reputacja: 0
Witam, jestem Tomek Kimak aka Tom aka baq aka baqarah.
Zmiany, o ktorych napisal Sachem beda REWOLUCYJNE. Ale po kolei.
Statystyki - wprowadzone zostana nowe cechy, teraz beda one nastepujace:
1. Sila - wplywa na wielkosc obrazen, jakie przedmioty bedzie mozna nosic.
2. Zrecznosc - wplywa na Szanse na Trafienie, niektore przedmioty beda wymagaly odpowiedniego poziomu zrecznosci.
3. Szybkosc - jak szybko dany gracz atakuje (polepszony zostal system obliczania), wplywa na Szanse na Unik.
4. Wytrzymalosc - wplywa na Kondycje (Kondycja bedzie taka sama jak wczesniej).
5. Witalnosc - z witalnosci bedzie liczyc sie Zdrowie.
6. Inteligencja - z inteligencji bedzie sie wyliczac Mane (magia bedzie zaimplementowana pozniej, ale wierzcie mi, warto jest czekac! :D ).

Z tych "Podstawowych" cech beda wyliczane kolejne statystyki:
Bagaz - liczony z Sily i Wytrzymalosci, ale bedzie tez wzrastal co level.
Kondycja - liczona z Wytrzymalosci
Zdrowie - liczone z Witalnosci
Szansa na Trafienie - liczona ze Zrecznosci (w duzej mierze) i Szybkosci (w mniejszej)
Szansa na Unik - liczona z Szybkosci (w duzej mierze) i Zrecznosci (w mniejszej)
Obrazenia (Atak) - bazowo beda liczone z Sily, dodawane tutaj beda obrazenia z broni.
Obrona - a tutaj bedzie calkowita rewolucja, ale wiecej o tym w zmianach w walce; bazowo wyliczana z Witalnosci, dodatkowa ze Zdroi.
01 kwi 2009, 16:46

mężczyzna baq

Postów: 19
Pomógł: 0
Reputacja: 0
ZMIANY W WALCE:
Podstawowa zmiana w walce to podzielenie postaci na czesci ciala: glowe, korpus, golenie, stopy, dlonie, ramiona. Zakladajac np napiersnik nie otrzymuje sie juz obrony na cale cialo, ale tylko na Korpus. W walce podczas zadawania ciosu nastepuje losowanie gdzie cios trafil. Nowy system nada grze realizmu.
A propos realizmu - bronie i zbroje tak jak w zyciu beda sie giąć, niszczyć i szczerbić. Teraz mozna byc pewnym, ze po kilku(nastu) ciezszych walkach twoja zbroja bedzie nadawala sie do naprawy. System bedzie sprawdzal w trakcie walki, czy dana czesc zbroi nie ulegla zniszczeniu. Jezeli przeciwnik straci np helm to kolejne ciosy w glowe beda wchodzic juz jak w maslo ;).
Jest tez szansa na trafienie przeciwnika w oczy - co skutkuje wielkim obrazeniami i wprowadza w rozgrywke element nieprzewidywalnosci...;)
Szansa na zadanie ciosu i na unik beda teraz liczone z dwoch roznych Cech - w ten sposob zwiekszona bedzie roznorodnosc strategii budowania postaci (krasnoludzki Berserker trafiajacy zawsze, ale obrywajacy tez za trzech; albo Niziolek-zlodziej, ktory jest tak szybki, ze nie sposob w niego trafic).
01 kwi 2009, 17:07

mężczyzna baq

Postów: 19
Pomógł: 0
Reputacja: 0

Co do zmian, ktore zostana wprowadzone w przyszlosci:
Magia - magia bedzie rozbudowana. Jeszcze nie wiadomo jakie dziedziny beda wprowadzone, ale nasze pomysly to: alchemia (mikstury, narkotyki, smary/oleje), zwoje, magia sensu stricte (czary ofensywne, czary leczace, zwiekszajace cechy, klatwy; mozna tu oczekiwac naprawde ciekawych taktyk wykorzystujacych dane czary - moim idealem jest, zeby prawie kazdy czar byl na tyle ciekawy, ze warto wokol niego stworzyc cala postac - a czarow bedzie minimum 30-40 ;) ).
"Wojenne rzemioslo" - czyli bronie. Broni ma byc jak najwiecej. Bedzie sporo "podstawowych" narzedzi zagladzi. Mam zamiar wprowadzic rozne rodzaje materialow, z ktorych bedzie zrobiona bron (krasnoludzka stal, mithril itp), jak i zbroje (skorzane buty ze skory bazyliszka, zbroja z lusek smoka, itp). W dalszych planach - "zaklecie" danego przedmiotu (super szybki mlot bojowy - o, zapomnialem dodac, ze im "ciezsza" bron tym wolniej bedzie sie nia atakowac ;), plonacy miecz, itp ). Do broni bedzie mozna tez wlozyc rozne ciekawe rzeczy (zastanawiamy sie nad klejnotami, moze runami). Wg mnie bron ma byc tak zroznicowana, zeby bardzo ciezko bylo spotkac dwa takie same miecze, albo dwa takie same napiersniki ("Moj napiersnik ze skory wywerny zdrowia z dwoma diamentami i jedna runa szybkosci, jest lepszy od twojego skarabeuszowego napiersnika wiecznego ognia";) ). Najfajniejsze bedzie to, ze kazdy gracz bedzie mogl sam "projektowac" swoj ekwipunek - w zaleznosci, co dana postac bedzie potrzebowac.
Naszym celem jest to, zeby kazda postac miala swoja racje bytu.
02 kwi 2009, 08:22

mężczyzna Mumczun

Postów: 48
Pomógł: 0
Reputacja: 0
No to Sachem chyba będziesz musiał rzucić robotę żeby sprostać tym wyzwaniom :> Powodzenia i nie mogę się doczekać :)


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved