o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: Nowości w grze!

Autor / Czas Treść
15 gru 2012, 21:48
Pierna de Dios
mężczyzna Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
Codziennie o 00:01 system będzie wybierał losowy quest i zamieszczał ogłoszenie na losowym słupie. Pula ta to mnóstwo nowych questów, które można wykonywać wielokrotnie.

Czas na wykonanie questa to 24h od momentu jego zamieszczenia.

Zatem przeszukujcie codziennie słupy i bawcie się dobrze :-)
26 lut 2013, 21:59
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Witam

W grze pojawiła się możliwość zalogowania / rejestracji przez Facebooka.

Osoby, które mają już konto w grze mogą zalogować się przez Facebooka tylko w przypadku, jeśli ich konto w grze zostało zarejestrowane na ten sam adres email co konto Facebook'owe.
Wtedy wymagane będzie oczywiście zalogowanie się w tej samej przeglądarce na Facebooku.
Jeśli adresy email różnią się, wybranie opcji "zalogowania poprzez Facebooka" poskutkuje utworzeniem nowego konta.

Jeśli uważacie, że opcja powiązania kont (w grze i FB) gdy adresy email różnią się byłaby dla Was użyteczna - wprowadzimy ją. W takim przypadku proszę o wpis w tym wątku.

Pozdrawiam
09 mar 2013, 16:25
Pierna de Dios
mężczyzna Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
Happy Hours w Maeterii!

Przez kolejny tydzień codziennie w godzinach:
20:00-21:00, gracze otrzymają 2-krotną ilość punktów doświadczenia postaci za:

wszystkie walki
wyprodukowane przedmioty
wydobyte surowce
09 mar 2013, 18:00
Pierna de Dios
mężczyzna Pierna de Dios
Skąd: Gdańsk, lat 35
Dodano ścieżki dla:

masarz - arcymistrz
kucharz - guru
29 mar 2013, 23:59
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Jak zapewne zauważyliście w grze widać teraz jednocześnie więcej terenu (17x11 pól).
Aby to było możliwe, grafiki musiały zostać oczywiście przeskalowane.
Jeśli komuś ta wersja nie odpowiada, może przywrócić w profilu gracza (na samym dole) wersję wcześniejszą (11x6 pól).
Przy okazji zmniejszyłem również rozmiar postaci. Również w wersji z większą grafiką zostawiłem mniejsze postacie, gdyż podoba mi się kontrast ich wielkości przy spotkaniu z monstrum. Jesli jednak uważacie, że postaci powinny być większe przy opcji 11x6, proszę o komentarze w dziale "Domagalnia".

Pozdrawiam!
22 maja 2013, 11:31
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Zostały dodane nowe eliksiry do kupienia w niektórych sklepach za Monety Maeterii. Dzięki nim można zmienić rasę postaci, przydzielić punkty rozwoju (PR) od nowa, zmienić płeć postaci, usunąć wyuczone zaklęcia...
Można też od teraz nazywać swoją broń i uzbrojenie (odnawialne) a także środki lokomocji - koszt usługi 10MM w miejscu ulepszania broni i uzbrojenia. :)
18 lis 2013, 17:34
Corazón de Dios
mężczyzna Corazón de Dios
Chcesz mieć smoka chowańca? Może nie masz smoka, a innego jajorodnego... gryfa, skurczybyka...? Na Wyspie Magów w grodzie Niziołków o nazwie Teagaria znajduje się zapomniana budowla. Chowalnia została już odremontowana i już można tam oddawać swoje jajorodne pupile na wychowanie. :)
23 sty 2014, 07:34
Nuca de Dios
kobieta Nuca de Dios
Zostały wprowadzone smocze łuski będące trofeami za pokonanie w Koloseum konkretnego chowańca, np. za pokonanie chowańca rasy zielonej (pochodzącej od małego zielonego smoka) otrzymamy jako trofeum zieloną łuskę smoka.
W późniejszym okresie smocze łuski będą potrzebne do produkcji płaszczy.
23 lut 2014, 14:26
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Witam graczy

Od kilku tygodni pracuję nad pewną nowością, z której mam nadzieję będziecie zadowoleni.

Są to walki klanowe, przy okazji tworzenia których w znacznej mierze przebudowałem moduł walki. Sama walka indywidualna nie zmieniła się z Waszego punktu widzenia (zmiany natomiast pojawią się w wersji 2.0 gry - ale to później), jednak moduł został znacznie zoptymalizowany, przez co obciążenie generowane na serwerze powinno być znacznie mniejsze. Czy zauważycie to teraz - tego nie wiem, ale na pewno zmiany te będą zbawienne gdy w grze pojawi się większa ilość graczy na raz.


Ale do rzeczy - czym są walki klanowe:

1. Walka klanowa to wspólny atak grupy graczy zrzeszonych w klan na monstrum
2. Atakować można w grupie tylko monstra stacjonarne (czyli odpada Kikimora, Olbrzym, Kraken, Minotaur itp)
3. Gracze muszą stanąć na tym samym polu i być przygotowani do walki jak zazwyczaj:
- zdrowie dodatnie
- kondycja dodatnia
- nie walczyli z tymże monstrum przez ostatnie 10 minut
- nie odpoczywają przy ognisku
- ...to chyba tyle?
4. "Atak klanowy" rozpoczyna szef klanu poprzez przyciśnięcie odpowiedniego przycisku (teraz myślę, że warto będzie dodać możliwość rozpoczęcia takiego ataku również innym graczom - może macie jakieś pomysły? a może każdy gracz powinien mieć tą możliwość?)


Co daje walka wraz drużyną? W czym jest lepsza od walki indywidualnej?

- Zwiększa szanse na zadanie znacznych obrażeń monstrum.

Dlaczego?

- Odpowiedź na to pytanie kryje się przede wszystkim w przebiegu "walki klanowej". Podczas zwykłej walki ciosy zadaje gracz i monstrum na zmianę (zakładając, że obydwoje mają równy współczynnik szybkości). Podczas walki klanowej, gdzie atakuje monstrum np. 5 graczy, na każde 5 ataków graczy przypadnie tylko 1 atak monstrum (znów zakładam równą szybkość wszystkich; jeśli szybkości różnią się niektórzy gracze mogą zaatakować częściej lub rzadziej, podobnie monstrum). Który z graczy będzie zaatakowany - zadecyduje o tym losowość.

Walka potrwa tak długo jak długo którykolwiek z graczy będzie w stanie walczyć (dodatnie zdrowie i kondycja), lub do momentu wykończenia przez graczy monstrum (tradycyjnie kondycja lub zdrowie mniejsze równe zero).

Dodatkowy bonus:
- nie zostało to jeszcze zaimplementowane, ale planuję wprowadzenie bonusu procentowego do statystyk (jeszcze nie wiem których, ale byś może atak lub obrona), wynoszącego tyle procent ile graczy zaatakowało równocześnie monstrum (z limitem górnym np 10-15% - do ustalenia). Czyli jeśli 7 graczy zebrało się razem by zaatakować poczwarę dostaną oni bonus 7% do którejś z w/w statystyk (albo zupełnie innej cechy) jako efekt zwiększonego morale.


Nowość ta zostanie wprowadzona do gry prawdopodobnie w nadchodzącym tygodniu, jednak zanim to nastąpi moduł walki musi zostać dobrze przetestowany, gdyż jak już wspomniałem został on bardzo mocno przebudowany w międzyczasie tworzenia walk klanowych i spodziewam się, że może wyskoczyć jeszcze trochę błędów.

Dlatego proszę tutaj o pomoc Was. Parę detali:

- walki klanowe dostępne są pod adresem www.smoczyjezdzcy.pl:8081
- jest to osobna baza danych, więc cokolwiek tam zrobicie, nie będzie miało żadnego wpływu na Waszą postać w grze
- logujecie się tam normalnie, choć osoby które zarejestrowały się w grze niedawno
prawdopodobnie nie będą miały tam konta (baza danych nie jest najświeższa)
- atakować monstra podczas walki klanowej można dowolnie często (blokada została zniesiona dla ułatwienia testów)

Proszę Was o sprawdzenie działania wszystkiego co przyjdzie Wam do głowy, tj. np:
- czy cechy wszystkich postaci biorących udział w grze zapisują się właściwie do bazy danych
- czy zużycie broni, pancerze, amuletów itd zapisuje się właściwie
- wyszkolenie broni
- wyszkolenie czarów
- użycie paska z jedzeniem
- trofea są przyznawane
- doświadczenie
- dziennik zdarzeń
- itd...

Z góry serdecznie dziękuję. Sam testuję to o od wczoraj, niestety nie jestem w stanie wszystkiego wyłapać, a chciałbym abyście otrzymali możliwość walk wspólnie z członkami swojego klanu jak najwcześniej :)

Wszystkie błędy proszę wypisywać tutaj, ponieważ wątek ten został zastąpiony przez dział aktualności i będzie teraz używany do ogłaszania tego rodzaju rzeczy co powyższa.

Dziękuję i pozdrawiam!
23 lut 2014, 14:47
Avi Elf Bitewny
mężczyzna Avi Elf Bitewny
Skąd: Yheria, lat 33

Postów: 585
Pomógł: 12
Reputacja: 40
Gracze muszą stanąć na tym samym polu i być przygotowani do walki jak zazwyczaj


Kikimore i Minotaura lejemy biegajac nie wiem czy to przypadkowy blad ale wtedy nie da sie na 1 kratce stanac


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved