Odrodzenie Wampirów
Mały Józio, któremu kiełki ledwie zaczęły się zarysowywać na linii szczęki, podobnie jak 100% osobników ras rozumnych w tym wieku, nie przestawał zadawać pytań swoim rodzicom. Dziś nie było inaczej.
- Tatko, a czemu świeca na stole jest coraz krótsza?
- To efekt topienia się wosku, synku.
- A czemu wilcy wyją po nocy?
- A bo ja ich wiem... czytać nie potrafią, to pewnie się nudzą okropnie.
- Tatko, a czemu wuj Teofil pogryzł tego rabusia, co chciał mu sakiewkę zabrać?
- Bo to świetny sposób aby przestraszyć i zranić przeciwnika, a przy okazji pozwala nam, Wampirom, uleczyć część własnych ran, odniesionych w walce.
- Mhm... tatko... a czy to prawda ze dwuręczne topory to najpotęzniejsza broń pod słońcem. Bobo w przedszkolu tak mówił...
- To zależy.
- Od czego zależy?
- Zalezy kto wojuje. My, Wampiry, najsprawniej posługujemy się bronią jednoręczną. Czy to mieczem, pałką, czy toporem.
- Tatko, a gdzie śpi słońce?
- O zaraza, przestań już i kładz się spać! Czytam o najnowszych technikach wbijania się w szyję...
Tak więc stało się! Wampirze bonusy są rzeczywistością :)
- +5% obrażeń przy użyciu dowolnej broni jednoręcznej.
- odzyskane zdrowie w czasie walki: 3% + 0,2% za każdy poziom atakującego od zadanych obrażeń
Aby uczcić to wydarzenie, od dziś do końca tygodnia, tzn do 20 sierpnia 00:00, obowiązywać będą następujące bonusy eventowe:
- +50% exp przy wydobyciu
- +50% exp przy produkcji
- podróże morskie skrócone o połowę
- czasy wypraw chwańców skrócone o połowę
- monstra odradzają się w 1/4 standardowego czasu!
Przyjemności :)