o grze smokopedia forum gry darmowa gra
forum gry mmorpg

Temat: ZMIANY W MECHANICE GRY

Autor / Czas Treść
15 paź 2014, 12:29
Khelgar
mężczyzna Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37

Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
pamiętaj, że tarczownik wydaje 10 PW, to jak elf z łukiem i czarem, wszystko zależy jak postać zbudujesz
15 paź 2014, 12:34
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Żaden czar nie daje ponad 100 do obrony... Albo robimy postacie zbilansowane pod PvP albo nie...na razie jest duża przewaga tarczownika.
15 paź 2014, 12:47
Khelgar
mężczyzna Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37

Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
No i odało mi się wygrać elfem łucznikiem z tarczownikiem, rozdając innaczej punkty, nie zawsze wygrywa, ale chyba o to chodzi
15 paź 2014, 12:50
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Nie zawsze, przynajmniej 40% ^^
15 paź 2014, 13:04
Khelgar
mężczyzna Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37

Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
nie, koło 20, ale to jeszcze do dopracowania, źle kombinujesz, po co elfowi dawać do obrony, jeżeli to on pierwszy atakuje, więcej w atak, tak aby na zasięgu tarczownika zdjął, niestety nie znam działania czarów, więc wykorzystanie PW nie będzie równe
15 paź 2014, 13:14
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Jak dasz do symulacji to z chęcią sprawdzę ;)
15 paź 2014, 13:50
Khelgar
mężczyzna Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37

Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
elf Khel
15 paź 2014, 15:12
Elendil
mężczyzna Elendil

Postów: 205
Pomógł: 136
Reputacja: 292
Żywiołem i owszem...ale zwykłym się nie przebijesz ;)
15 paź 2014, 21:38
Khelgar
mężczyzna Khelgar
Skąd: Sheffield, lat 37

Postów: 108
Pomógł: 385
Reputacja: 767
Monstra również czasem łatwiej z żywioła :)
29 paź 2014, 15:01
Mano De Dios
mężczyzna Mano De Dios
Witam wszystkich

Mam do przekazania smutną informację. Przynajmniej dla mnie. Niestety nie będę w stanie zakończyć bilansu w ciągu najbliższych kilku dni (czy nawet tygodni), tak jak planowałem.

Świat okazał się zbyt złożony i założenia, które przyjąłem na początku niekoniecznie muszą być właściwe. Nie mówię, że takie nie są, ale nie mam pewności również, że są. To co już zostało zbilansowane, tzn uzbrojenie, monstra i NPC, prawdopodobnie takie już (mniej więcej) zostanie.

Do zakończenia bilansu zostało ustawienie produkcji, wytrzymałości wszystkich elementów uzbrojenia, dopracowania magii, ustawienie parametrów eliksirów i prawdopodobnie również częściowo amuletów i pierścieni. Niby niewiele, ale żeby całość gry miała ręce i nogi, trzeba to zrobić porządnie. Ja obecnie nie mam już dość czasu by zrobić to porządnie, a byle jak nie zamierzam. Smoczy Jeźdźcy pomimo systemu mikropłatności nadal nie są grą przynoszącą jakiekolwiek korzyści finansowe, a żyć z czegoś trzeba... Dlatego z wielkim żalem zawieszam na razie sprawę bilansu, a wrócę do niej gdy tylko będę mógł. Prawdopodobnie temat znów ożyje za około 3 miesiące, choć nie wykluczam możliwości, że znajdę czas i energię, by zakończyć go w międzyczasie pracy nad projektem komercyjnym.

Jeśli chodzi o inne prace w SJ to możecie spodziewać się w najbliższym czasie kilku małych, hmm.. udogodnień, które zostały zaprogramowane już wcześniej, a teraz czekają tylko na przetestowanie. Pozostałe tematy, podobnie jak bilans, zostają wstrzymane.
Oczywiście gdyby pojawiły się jakieś krytyczne błędy w grze, będę interweniował.

Chciałbym zapewnić Was jeszcze odnośnie jednej rzeczy - bilans na pewno zostanie zakończony, a gra wciąż będzie udoskonalana i rozwijana, a po zakończeniu i wprowadzeniu bilansu zaczniemy również kampanię marketingową, abyśmy wszyscy zobaczyli wreszcie jak Maeteria zapełnia się tysiącami postaci :)

Serdeczne pozdrowienia


Smoczy Jeźdźcy 2008-2024 All Rights Reserved